Reklamace

Prosím spojte se s námi přes e-mail než budete balíček odesílat!

Při reklamaci nebo odstoupení od smlouvy je vždy nutné zboží poslat k nám, bez poslaného zboží nemůžeme zahájit reklamační řízení.

Základní informace

Látky stříháme ručně, i když vše kontrolujeme, může se stát, že látka bude o kousek kratší. Jestliže chybí do 5cm látky, nejedná se o důvod k reklamaci. Látky je nutné měřit před praním, jelikož se většina látek v pračce srazí o 5-10%. Vždy u látky předem vyzkoušejte stálobarevnost.

Zboží nesplňuje Vaše představy

I když se dle zákona možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů nevztahuje na zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, my Vám tuto možnost nabízíme. Napište nám na j.kincl@icloud.com a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Více informací, vč. formuláře najdete v Obchodních podmínkách nebo v části Informace o odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě, že obdržené zboží obsahuje vadu, napište nám prosím na e-mail: j.kincl@icloud.com

Prosíme o tyto informace:

  • Číslo objednávky
  • Kontakt na Vás - telefon, email
  • Popis vady - budeme rádi za případné foto vady

Budeme se maximálně snažit vše co nejdříve vyřešit.