Reklamace
Prosím spojte se s námi přes e-mail než budete balíček odesílat!
Při reklamaci nebo odstoupení od smlouvy je vždy nutné zboží poslat k nám, bez poslaného zboží nemůžeme zahájit reklamační řízení.
Základní informace
Látky stříháme ručně, i když vše kontrolujeme, může se stát, že látka bude o kousek kratší. Jestliže chybí do 5cm látky, nejedná se o důvod k reklamaci. Látky je nutné měřit před praním, jelikož se většina látek v pračce srazí o 5-10%. Vždy u látky předem vyzkoušejte stálobarevnost.
Zboží nesplňuje Vaše představy
I když se dle zákona možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů nevztahuje na zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, my Vám tuto možnost nabízíme. Napište nám na j.kincl@icloud.com a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Více informací, vč. formuláře najdete v Obchodních podmínkách nebo v části Informace o odstoupení od smlouvy.
Jak postupovat při reklamaci?
V případě, že obdržené zboží obsahuje vadu, napište nám prosím na e-mail: j.kincl@icloud.com
Prosíme o tyto informace:
- Číslo objednávky
- Kontakt na Vás - telefon, email
- Popis vady - budeme rádi za případné foto vady
Budeme se maximálně snažit vše co nejdříve vyřešit.